mirayilknurtolga Aesbyram sadece 1 kere kullandım, bebeğim daha 1 aylık bile değildi, gaz sıkıntımız olmuştu, işe yaramıştı valla. Bir daha gerek kalmadı çok şükür.
Aesbyram Vanilya gaz problemimiz var bende almayı düşünüyorum pişman olmamak için sormak istedim teşekkğr ederim canım😊
RN06072020 Aesbyram çok faydasını gördüm reflü yatağıyla birlikte kullandım tavsiye ederim herkese kolik bebeklere çok iyi geliyor özellikle
Aesbyram RN06072020 hem kemerini hem patigini sipariş ettim benim bebegimde kolik inşallah bende faydasını görürüm 😊
[silindi] Aesbyram kiraz torbası 4. Aydan sonrada kullandım ondan önce üzüm çekirdeği torbası.. resmen candır.
RN06072020 Aesbyram inşallah ben yatağını kullandım çok faydasını gördüm inşallah sizin miniğinize de şifa olur ☺️
Mrnbaby RN06072020 ben kemerini yastığını patigini gördüm ama yatağını hiç görmedim ilk kez duydum nerden aldınız aceba fotoğraf atarmısınız
nickimikili Aesbyram biz kullanıyoruz özellikle ilk zamanlar çok işe yarıyor mikrodalganız varsa çok güzel
RN06072020 Mrnbaby tabi atayım sevi bebe markası dolap uygulamasından internetten aldım fiyatı bebek mağazalarında 80 TL civarında
RN06072020 Mrnbaby https://imgyukle.com/i/IhMBgU https://imgyukle.com/i/IhMsro yatağın kılıfını çıkarınca iç kısmında bir kesik sünger bölme var kiraz torbasını ısıtıp oraya koyuyorsunuz .kirazı kullanmayacağınız zaman ise kesik parçayı yerine takıp kullanıyorsunuz