Efem ben bebeğime vermedim çaydan zaten direk ona geçiyo kendim rezene-ıhlamur-papatya içiyorum hem gazına hem uykusuna iyi geliyo hem sütümü artırıyo,hergün sabah da 4 damla zinco ilaç veriyorum☺️birde ilk başlarda gazı daha fazlaydı ilaç fayda etmiyodu kimyon veriyodum sütü sağıyodum tülbente kimyonu koyup süte batırıp çıkarıyodum kimyonlu sütü veriyodum 1 çay kaşığı kadar,ayak tabanına acı badem yağını sürüyordum, soğanı ikiye bölüp suyunu sürüyordum bazende çorap giydiriyodum üstünede...öyle öyle geçti zaten artk kendisi hallediyo şükür🙏