Asra65 53 gun once sezaryen dogum yaptim suan gobegim duruyor ve sarkik hamilelikten önce zayif degildim ama pilates yapardim hayatimda hic göbeğim olmamıştı belim.incecikti basen ve popodaydi kilom suan aynada kendime bakinca cok tuhaf hissediyorum. 2 gun once tekrar pilatese baslamaya karar verdim biraz dikislerim sizliyo sanki ama denicem daha umarim bi an önce gider