Merhaba, bebegim Hepatit A asisinin 1. dozunu 18. ayinda olmustu. Yan etki olarak 2-3 gun suren 38′in ustunde yuksek ates oldu. Atesi 39,5′e kadar cikti. Simdi 24. ayindayiz ve 2. doz yapilacak, ancak tedirginim. Bu durumu yasayan ve 2. dozda da ayni yan etkiyi goren var mi? Yoksa yan etkisi duser mi dersiniz?
Bu arada hic sarilik gecirmedi