Zeynep25 sizde eşinizi alıştırın bence bir şekilde yavaş yavaş gözünü korkutmadan :) ilerde çok zor olur çünkü .ağladığında hemen gitmeyin yanlarına bir şekilde halletsin oda babası altını alsın aman yapamadın edemedin demeyin kötü yapsa bile süper oldu deyin zamanla sizden bile güzel yapmaya başlıyorlar herseyş emin olun. :)