Kızlar benim bebeğim 14 aylık oldu. Hala daha saat başı kalkıyor. Acıktığından uyanmasına inanmıyorum ben artık. Yatmadan karnını gayet iyi doyuruyor, meyvesini yiyor üstüne. Ama yine de 22:30 yatış 00:30 ilk uyanma ile sabaha dek bu uyanmalar sürüyor.
Ben artık ümidi kestim. Konu sahibi haklı insanın enerjisi bitiyor. Nedeni nedir bu uyanmaların çözemedim. Uzman bir dal olsa bu konuda başvururum. Çocuk doktorları klasikleşmiş öneriler veriyor