Elimizde telefon var aç persentili bak çocuklarımızı sürekli uygulama üzerinden soru üstüne büyütürsek vay halimize fazla desek doktora gidip happykids bilirkişileri fazla dedi derhal müdahale edin mi diyeceksiniz? Koskoca doktora inanmamış gelmiş burda bilir bilmez herkese soruyorsunuz. Garip…