Ah keşke o doktor bana gelseydi. Keşke ben bunu daha önce duysaydim. Oğlumu 5 aylıkken sünnet ettirdik, pipi ucunda darlık vardı hemde sürekli erken yaptırmanın avantajları çıktı karşıma. Hiç ağlama sızlama olmadı o kadar güzel iyileşti ki, dedim oh be iyi ki yaptırmışiz. Sonra ne mi oldu ? 9 aylıkken sünnet derisinin az alındığı ortaya çıktı. Yeterli kesmemis. Bı doktor bunu dedi, diğer doktor yapışıklık oluşmuş açarız bunu dedi. 14.ayi geçti hala bı düzelme yok muhtemelen tekrar sünnet olacak..