Tutku0614 Bebegim 5 aylık ve ilk aydan beri karanlıkta gözlerini cok açar hatta cok normalmi sizlerinde bebeklerinde oluyor mu bu durum karanlıkta uyutmaya calısıyorum ama onun korktugunu düşünüp ışıkta uyutuyorum🤗🧐
Guzeloglum Tutku0614 evet salondan osaya gecerken mesela mutlaka holde ışık acmam gerekiyr cunku gozlerini cok açıyor aslında konuşarak yaninda oldugumu hissettirmeye calisiyorum ama saha minnacik sonuçtq
Funda11 Tutku0614 korksa aglar diye düşünüyorum canım karanlık olunca birden değişik gelip gözlerini fal taşı gibi acıyolar benim kızım da öyleydi 😂
MehmetSeliminAnnesi 30 günlükken karanlıkta yatırmaya alıstırdım 3 aylık şuan ışıkta uyumaz gece daha uzun uyur. Gözünü açıyor bakıyo karanlık he daha geceymiş ya diyip tekrar uyuyo bence 🤣🤣
Tutku0614 MehmetSeliminAnnesi 😁😁😁😁 güzelmiş en başından karanlık yapmaya çalıştım ama ne mümkün ben korktum gözlernden şimdi ışıkta uyuyoruz😁