Figen aynen benimde aynı şekilde 1 ay emdi ilk zmnlardan beri sütüm yoktu süt gelmeyince o kadar ağladı ki birde üstüne sarılık ounca mecbur mama verdik biberonla
Biberona alıştı ben meme verince katılıyordu resmen yavrum. Özellikle sağlık ocağındaki ebeler yok kaşıkla besle nasıl almaz memeyi aç bırak senin kokunu alırsa alır memeyi. Böle sanki ben uğraşmıyoşum gibi bilmiş bilmiş bakmalar ne yaptıysam almadı kaşıkla da besledimm çocuğun genzine kaçtı daha neler neler şimdi bebeğim 2 ay 20 günlük sağıyorum ilk zamanlar yine iyiydi şimdi gitgide azaldı günde 20 30 Cc anca çıkıyor Ama ilaç niyetine bi damla bile gitse iyi diyorum yapacak bişey yok bazı şeyler kısmet bebeğimizin rızkı bu kadarmış anne sütünden yana rabbim başka dert vermesin bebeklerimiz sağlıklı olsun daha başka ne isteriz en önemlisi o bu yüzden kulakları kapa ve kimseyi dinleme çocuğunun iyiliğini en önce sen düşünürsün bende çok ağladım çöl üzüldüm ama kendimi sakinleştirdim ve bebeğim sağlıklı diye şükrettim çok şükür 🙏