Merhaba tecrubeli anneler. Bebegim 43 gunluk. Yaklaşık bir haftadir aksam 7 ile 11 arasi göğüslerim az süt topluyor gece 12den sonraki ilk emzirme icin uyandigimda eski formuna geri dönüyor. Doktor evde kenarda mama olsun baktin doymuyor 60 cc ye kadar verebilirsin dedi. Doydugunu nasil anlayabilirim? Memedeyken çekiyor çekiyor bırakıp agliyor aksam emzirmelerinde. Esim gazdan diyor bir sure sonra uyuyakaliyor. Bence enerjisi kalmadigi için uyuyor ve evet gaz sorunumuzda var ama bazen aç kaldigi hissine kapiliyorum memeyi emme ve birakma tarzindan. Sizce mama denemeli miyim? En azindan memede aglayip yetmedigini düşündügum aksamlar?