Zehrns oturtup cırtcırtını yapıştırıyodum sonrada önüme koyuyodum ama ben yan koyuyodm küçükken. İki bacağınıda sol yandan çıkartıp kucağımda yatyomuş gibi yapıyodum. Şimdi apartsız kullanıyorum yüzü bana dönük bacaklar m şeklinde koyuyorum. Googlea yazın videoları var farklı farklı pozisyonlarda da koyabilirsiniz