Aysunikra bak işte yine ister götürürüm ister götürmem diyosun. Kendimi geliştiriyorum canım eğitimlere gidiyorum, okuluma gidiyorum,kitaplar bitirdim , sürekli prof. Doktorumla iletişim halindeyim kemdimi geliştiriyorum. Post açıyorsun herkeze fikrini soruyorsun bende sana doktora götür diyorum. Dün görümcem bebegi düşürdü ve doktor bütün gün uyutmadı iç kanaması olabilir diye. Bunu iza ediyorum anlamıyosun insanın içi kötü olunca kötü anlamaması cok normal.