Kızlar 7aylik bebeğim var üstünü çıkarip yatıricaktim nasıl oldu anlamadım saniyeler içinde yuvarladı kendini düştü yataktan yüz üstü düştü onu öyle yerde görünce elim.ayagim titredi ne yapacağımı bilemedim bayilicak gibi oldum ama kaldırdım çok kötü oldum bişey olmaz demi hastaneye götürmedim şu an yatiyo zaten sekizde düştü 3saat falan yatirmadim oyaladım düşmeden önce zaten çok uykusu vadi oyalamak neler yaptım bişey olmaz demi çok kötüyüm halen bişey yiyemedim üzüntüden kahvaltı yaptım o halen elim.ayagim titriyor 😞😞😞