birkaç ay evvel bende geçirdim. doktora gitmeden eczaneye gösterdim yaralarımı hemen anladı zaten. bi tane losyon ve hap verdi. hapı gece yatarken içtim kaşıntıyı kessin diye. losyonu da tüm vücuduma sürdüm kuru yer kalmayacak şekilde. ve kıyafetlerimi, nevresimlerimi yüksek sıcaklıkta yıkadım bir hafta geçmeden iyileştim. siz de eczaneye danışıp ilaç alabilirsiniz.