gzmemr yaa gerçekten öyle, ben mecburi sezeryan oldum malesef kızım 28.haftadan sonra kanala yerleşti en son 37 de suyum geldi o zamana kadar hep sancılar çektim çatı kemiklerini kaydırmış başı uzun süre baskı yaptığından o yüzden sezeryana alındım ama asla normal doğum yapamazdım benimde ilk bebeğim hep normal doğuma cesareti olanları kıskanıyorum😂