Ecem25 normal bebelac ağır gelmiş olabilir, bebelac goldu deneyin bende 2 aylık olana kadar kullandım ve hiç bir problem yaşamadım, gazını da hiç çıkarmadım. Birde 90 ml gerçekten çok fazla 1 ay için, ben 30-45 cc arası veriyordum bebeğinizin midesine yazık edersiniz o kadar vermeyin