Ealisya valla canım geçtiğimiz ay bende çok fena grip oldum ve hayatım da böyle grip yaşamadım kızımdan geçti banada boğazım kuruyor ve burnumdan gram nefes alamıyorım ağzımdan almaya çalışıyorum bu sefer boğazım kuruduğu için nefes alamıyorum sonrasında kuru öksürük başladı tat alamıyorum yediğim içtiğim hiç birşeyden bütün heryerim ağrıyor neyse gece 4 gibi eşimi kaldırdım beni hastaneye yetiştir hemen dedim ağlayarak hastaneye gidiyorum çünkü çok kötüydüm Allah tan o gün kayınvalidenler bizde kaldılar kızıma onlar baktı biz eşimle gece hastaneye gittik acilden doktora şikayetlerimi söyledim akciğer filmi çektiler hiç birşey çıkmadı çok şükür soğuk algınlığı ilaçları yazdı onları kullandım tam 1 ayda atladım bu gribi ama ne gripti perişan oldum