Arzu-omur23 alchn 9.ay aşısına gtmıstık 8.5 du. Suan 11 aylık ne kadr bılmıyorum. Aralıkta aşısı var. Bakalım ne kadr olmus bnde cok merk edıyorm😊
Ayonuz Arzu-omur23 Evet biraz 🤗ama aşırı hareketli bir saniye durmuyor üst dişimiz çıkıyor ondanda iştahsız