Anneler delirmek üzereyim, piskolojim alt üst oldu. Doktor bana uyuz teşhisi koymuştu bebeğimde hiç bir şey yoktu ama ona da bulaşmış olabilir dedi. Kwelledayla tedavi yaptık ama koltuk altımda bir kaç lezyon daha gördüm o yüzden bu gün Wilkinson pomadla tedaviye başladım. Bebeğe çok ağır geldiği için ona yapmadım. Şimdi bebeğimin yüzünde ve boynunda bunlardan çıktı. Vücudunda hala birşey yok ama uyuz mu diye içim içimi yiyor. Psikolojik olarak çok yıprandım. Allah kimseye vermesin bu illeti. Allah bizi evlatlarımızla sınamasın.
