Kızlar Merhaba
Her ay adet olmadan önce çok sinirli oluyorum ,sebepsiz yere ağlama krizlerine giriyorum.Çok sancılı geçiriyorum ,bel ağrısı ve kasık ağrım çok şiddetli .Evlenmeden önce doktora gittiğim zaman evlendikten sonra geçer dedi ,evlendim ,doğum yapınca geçer ,doğum yaptım ağrım ve kanamam daha fazla çoğaldı.Emzirdiğim için tek içtiğim ilaç Parol 😔Ağrıyı da geçtim ama gerçekten bu sinir ve depresyon hali hayatımı olumsuz yönde etkilemeye başladı,her ay aynı kabusu yaşıyorum,çok mutsuzum 😔Benimle aynı durumu yaşayanlar varmı,önerileriniz nelerdir 🤷♀️