Elifgokk1 Merhaba anneler benim bebeğim bir tek uyuduğu zaman emiyor ve sütüm çok azaldı çoğalması için neler yapmalıyım 😏
Ceydakoruc Elifgokk1 gün boyu 3 saatte bir sütünü sağmayı dene, birde b12 bira mayası var brewerst mı neydi ismiini unuttum kesinlikle tavsiye ediyorum 🥰
Oznur123 Elifgokk1 bol bol su iç benim bebegim 8 aylık ve neredeyse ek gıda çok az alıyor sürekli emiyor emmeden sonra icebildigim kadar şu içiyorum artık sudan migdem bulandı ama çok işe yarıyor ki ben yemek yiyemiyorum günde tek öğün oda azıcık birşey yani sütümü suya borçluyum tatlı yiyin su yada sıvı tüketin ve uzun süre emmedigi zaman 2 satte bir sütünüzü sağın
Haceryrmdln Elifgokk1 Su iç bol bol emzir. Uyku süt yapıyor. Kuru incir dere otu, tahin, tahin helvası, hurma müthiş süt yapar. Bulgur da çok süt yapıyor. Yoğurt, peynir, yumurta tüket. Rezene çayı iç. Sütün bol olması kadar yağlı ve doyurucu olması da önemli. Saydığım yiyecekler yardımcı olacaktır.
Iremm38 kuzusu1 bebeğim kuvezde her gün sagip gönderiyorum 😔😔 rezene çayı içiyorum deli gibi bise sütü çok arttiriyo
Gamzeekra Isırgan yaprağı, papatya, tane kişniş, tere tohumu, anason, tane kimyon, rezene. Aktardan bunları alıp karıştırdım günde 1 kere 1 tutam alıp demliyorum baya fayda gördüm. Birde imkan varsa aşure yapın yiyin mutlaka