Oğlum 26 aylık olacak haftaya. 1 yaşına kadar asla TV izletmedim sonrasında da çok az. Doğduğundan beri kitap okuyorum tam bir kitap aşığı oldu akşama kadar kitap taşır okumam için. Sürekli konuşur, anlatırım çenem kopar hatta akşama kadar pilim bitiyor bu yüzden. Eğitici oyunlar oynarız VS. Ama malesef ki 9, 10 kelimeden fazla konuşmuyor. Kendi kendine muhabbet eder ama anlaşılmıyor. Her şeyi anlıyor. Hayvanları bilir, renkleri bilir, her istediğimi yapar ama konuşma konusunda çok tembel. Ben babasına çektiğini düşünüyorum eşim de malesef hiç konuşmaz varlığıyla yokluğu belli değil. Bu iş biraz da genetik sanırım. Ne kadar çabalarsan çabala genlerde olmayınca olmuyor :)