Bizde de cekik goz ve tek cizgi var bir elde. Benim gozumle birebir ayni aslinda, sanki ben bakiyorum gibi ancak bakiyorum her anne benim de cekik demis, o yuzden bilmiyorum. Cizgi de sacma sapan, boyle dumduz tek degil, iki cizgi ayrik ama kopru var arada gibi. Ben de kromozom bekliyorum, insallah temiz normal cikar her anlamda. Bebekte oyle bir ifade yok aslinda ama insan bilemiyor dereceleri var cunku. Bir de cekik goz olunca zaten dissizler otomatik insan acaba oluyor.
Su tek cizgi olayi yanlis biliniyor ama. Normalde de olabiliyor, yani tek cizgi var diye hemen şak diye o zaman down’dur olmuyor, hatta unlulerde falan var ki nitekim burada da cizgi olup testi temiz cikanlar olmus.ancak ozellikle down olmak uzere baska genetik kromozomsal anormallik olabiliyor.
Bunu goren varsa bize de dua eder misiniz?