Merhaba aşıdan sonra ateş düşürücü vermediyseniz 24 saat içerisinde ani bir ağlama krizi tutabilir.o zaman hemen ateş düşürücüyu verin.Yada ağlamadan verin.Benim geçen hafta başıma geldi. Ilk çocugum aşıdan sonra eve geldim. Uyku sırasında çığlık çığlığa ağladı.Elim ayağım birbirine dolandı susturamiyordum.Bir arkadaşımi aradım onda da aynısı olmuş. Bilginiz olsun öyle bir şey ile karşılaşırsanız korkmayın. Iyi geceler..