Berdemal maalesef oyle bu ebeveynler de evlar yetistiyor, sonra parkta, kreste sevgisiz, saldirgan, paylasmayi bilmeyen, yanina yaklasan arkadaslik kurmak isteyen cocuklara vurarak karsilik veren cocuklar goruyoruz. Azalarak biter birgun umuduyla doluyorum bazen ama sonra burasi belki kistas degildir ama bi bakiyorum saskinlik icinde kaliyorum, saka olmalilar diyorum ama gercek. Siz bir ornek vermissiniz, bu gibi yorumlari yapanlar gorsun, kendilerini sorgulasin, nedeni bulsun yada yapmasinlar diye iyilikten ne cikar demissiniz ama buna bile ayni tepkiyi veriyorlarsa gercekten uzucu. "Ne kadar anlatirsan anlat, ne kadar bilgili olursan ol, karsindakinin anlayacagi kadarsindir." Guzel ozetlemisler bu cumleyle ☺