ABerenK Merhaba annisler , 7 ayligiz kizim son zamanlarda uykusu geldiginde gozlerini kasimaya basladi sivilce tarzi kizarikliklar olustu, bu sorunu yasayan varmi aranizda ne yapmaliyim hemen doktora gitmek istemiyorum malum coronadan dolayi
As1ioz ABerenK göze götürdüm ben doktor gözüne bsey sürüp baktı antibiyotikli damla verdi ve kasıntı damlası canım ilerlemesin cok kolay gecmiyo malesef