Emirkaan Kızlar sağlık ocağı oğlum 5 aylıkken kan damlası vermişti biraz kullandım bebeğim zaten huysuzdu anlamadım o zamanlar bıraktım ama dün tekrar vermeye baslıyım dedım gece uyanmayan cocuk cok zor uykuya gectı ve saat bası canı acıyomus gibi ağlıyo tekrar uyutuyorum dalıyo hemen sizce kan damlasımı yapmıstır sakindi çünkü bu aralar suan 6 aylık
Yesimgulcakir Emirkaan bizimki sağlık ocagının verdiği kan ilacını verdiğimde kusuyor zaten reflüsü olan bir bebek , ama doktor inatla sağlık ocagındakınden başlasını kullandırmıyor gunde4damla veriyordum şimdi böldüm 2 damla bir veriyorum 2damlada aksam
Obsesifk Emirkaan Olabilir vermeyin bir süre doktora danışın olmadı başka kullanırsınız belkide ataktan yada diştendir.
Emirkaan Yesimgulcakir bizim doktorumuz başkada verdi ama oda aynı yaptı o yüzden vermeyi kestim zaten kan değerleri olması gerekenin az altındaydı artık pekmez falan inşallah dengeler
Selmam Bizdede kan damlasi kakasini yesil yapti . Yada baska bisey yuzinden oldu anlamadim ama kan damlasi verdigimden beri yesil
Emirkaan Obsesifk iki kan ilacı kullandım ikiside aynı sıkıntıyı yaptı vermediğim zaman daha sakin ondan anladım zaten o yüzden mecburen kestim vermeyi canı acıyomus gibi ağlıyodu hep