Dyg_brn Kızlar selam 1 yas aşısı olan var mı biz de 1 Hafta Sonra olcaz, nasıl geçiyor zor diye duydum bebişler ne yaptı yorumlarınızı bekliyorum 😊 bir de 2 aydır falan yeme reddi yaşıyorum bazen yediği seyleri bile yemez oldu bu dönemde böyle olan var mı 🙄
hunilimomm Dyg_brn biz olduk suan 17 ayına girmek üzere öyle ateş felan yapmadı bebekten bebeğe değişiyor tabi yeme konusunda sanırım 1 yaş sendromu felan oluyorlar bizim ki de o ara öyleydi sadece tarhana çorbasını severek içiyordu bende sürekli onu yaptım bi kaç ay içinde düzeldi bide o aralar hasta olmustu kızım onun da etkili vardı yememesine
EsZe Dyg_brn zor geçmişti 3 aşı. Çok ağlamıştı malesef. bir de aşıdan 10 gün sonra falandı sanırım biraz ateş ve vücudunda kızamık gibi kırmızı lekeler çıktı. Meğer aşının yan etkisiymiş. Çevremde kimsenin bebeğinin başına gelmemiş ama bizde oldu. Aklınızda bulunsun diye söylüyorum. Umarım olmaz ama olursa da korkmayın ☺️
Dyg_brn hunilimomm tesekkür ederim 😊 valla zor bi dönem kontrolümüz de sorucam bakalım meme +mama gidiyoruz şu an sadece neredeyse 🤷♀️