İyi akşamlar hanımlar. Bebeğim 7 ay 18 günlük Bi süredir ben ve babası hariç kimi görse inanılmaz bağırıyor. Biraz da bu virüsten dolayı kimseye gitmeyip misafir de gelmediği için bizden başkasını pek görmedi. Ama annemleri falan yadırgamıyordu önceleri şimdi onları da yadırgıyor. Bu bebeğimin ayından dolayı normal Bi süreç mi yoksa kimseyi görmediği için mi yapıyor bilemedim. Ama nasıl bağırıyor çığlık çığlığa. Bu arada beni de evde hep açık olarak gördüğü için ben de eşarp taktığımda bana da ağlıyor. Ne zaman geçer bu durum fikriniz var mı. Ya da yapılabilecek bişey var mı.