Ebrarliva12 emerken hırslı emince yutamayınca oluyor bazende sadece uyurken bile oluyo aniden uyanıyo yavrum hık hık böyle genzine bşy kaçmş gibi sanki.demekki mide sıvısı mı yukarı geliyo veya mide sıvısı yemek borusuna mı kaçıuo anlamadım.reflü yatağını bile yükseltiyoruz kafası 30’derece yüksekte yatıyo.yarın sabah yine vi
doktora gidicez bakalım.böyle herşey çok zor uyudu diye güvenip yanından ayrılamıyorum