Deletedmom65 Kızlar 1 buçuk aylık kızım var eli hep ağzında karnı tok olsa bile ağzına götürüyor diş içinde erken demi normal mi bu yada hep aç mı anlamadım bi türlü
BalarisiYusra Deletedmom65 0-3 ay bebeklerin gelişimde ellerini tanılar ve ağzına götürürler çok normal canım bizimki götürmüyor hala götürse mutlu olucam ellerini tanısın artık ya 😄
Gzde_1 Deletedmom65 benim oğlumun da eli hep ağzında emzik vermeme rağmen emziği atıyor ellerini sokuyor ağzına kusucakmış gibi oluyor çıkartıyor ellerini sonra tekrar devam ediyor bide salyamız akıyor ama normalmiş 🤣
Papatyasevdalisi Deletedmom65 benmkide 3 ay 11 gunluk oldu 2 aydr belki eli hep agzinda tokta olsa normalmis diyolar
Elizabehtimiz Benimkide 7 aylik ve hep agzinda emzik vermeyi denedim ve kabul etmedi dr a soledigimde de bazi bebekler kendi tercih ediyomus bole parmagini herseyide agzina goturuyo normal diye dusunuyorum bende
Deletedmom65 Elizabehtimiz 7 aylıkken normal değil mi ama her bulduklarını ağzına atmaları emeklemeye başladı mı daha zor derler
Adeviyee Deletedmom65 o zaman elini emecek 😊 oral dönemde her şeyi ağzına götürmesi normal hayatı ağzıyla tanıyor daha
Elizabehtimiz Deletedmom65 daha emeklemeye baslamadi prematüre benim bebegim daha bakalim daha destekli oturuyo zaten
Deletedmom65 BalarisiYusra evet emerken bile birden bırakıp elini sallaya sallaya bişey anlatıyor sanki 😂
Carolina BalarisiYusra benimki getiriyor kedi gibi yüzünü kapatıyor özellikle uyurken Allahımmm ısırmamak için zor tutuyorum kendimi 😍😁
asuuude Benimkide öyledi doktor kontrolünde ellerini tanıyor dedi doktor şimdi 4.5 aylık ayaklarını ağzına götürmeye çalışıyor sırada ne var biliyorum 😄
Perizekaliyim07 Benim bebeğimde 2 ay 17 günlük. Sürekli elleri ağzında. Emziği almayıp parmaklarını ağzına alıyor. Sanırım normal 😃