Zeynepomer96 Görüntüsüne ve uygun fiyatına aldandım o kadar kötü çıktı ki tutma yeri kırıldı oturma yeri birden kendi kendine düşüyor bebek içindeyken oturuyor pat diye 😞 bu markayı kullanıp sorun yaşamayan var mı aranızda ya da tamir ettirebilir miyim acaba
Zeynepomer96 gulsahbaydemir ne zamandır kullanıyorsunuz 10 aydır kullanıyorum ben bi tekerleği çıktı sonra oturma aparatı bozuldu derken bugün de tutulan kısım kırıldı