Merhaba sevgili anneler. Kızım 7 aylık oldu ve biz beş buçuk aylıkken tadımlar şeklinde ek gıdaya başladık. Ama kızım hala hiçbir şeyi severek yemiyor, zorla yedirmeye çalışıyorum. En baştan beri hiç blender yapmadım hep çatalla ezdim yada can rende kullandım ama hala sık sık boğazına kaçırıyor verdiklerimi. Bişey yedirirken sürekli dilini çıkardığı içinde verdiğimin yarısı dışarı gidiyor. Bu durumlar geçici mi normal mi zamanla alışıp yemeye başlar mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim