Ruzgarbaby tusibianne Evet bu bayan satıyor kaşık biberon emzirme danışmanı ondan alabileceğimi söylemişti o yüzden ondan aldım
BaharBebek34 tusibianne yok, normal baslikli olan biberonu. Kızım sekiz aylık oldu, hala düzenimiz aynı, biberonu da memeyi de çok severek alıyor🥰🍀🙏
BaharBebek34 tusibianne bir de ilk başlarda hep cam almıştım. Bir ikisi kırılınca pp ye döndüm, aşırı rahat ettim. Hem daha hafif hem kullanımı ve temizlemesi daha kolay, hem de daha ucuz. Tavsiye derim☺️