Ayse-Nur Merhaba arkadaşlar 12 aylık bebeğim dün sabah kanepede tutunurken düştü ama sert bir şekilde degil o düşüşten Sonra sağ kolunu sağ bacağını kullanmıyor hareket var ama emekleme yada birşeyi uzanıp tutma felan bunları yapmıyor dünden beri doktor doktor gezdik yumuşak soku zedelenmesi olabileceğini söylediler bir kaç güne yavaş yavaş geçer dedi fakat içimiz hiç rahat değil bizimle aynı durumu yaşayan var mı sürekli ağlıyor emeklemek istiyor oyun oynamak istiyor hiç birini yapamıyor ne olur dua edin
BalarisiYusra Ayse-Nur benim kardeşimde düşüp aynı yumuşak doku zedelenmesi demişlerdi ağrı yapıyor yerinde duramaz ki ağrıdan emekleyemez bile kardeşim sekerek geziyordu röntgen çekmişlerdi öyle demişti doktor yumuşak doku zedelenmesi kendi kendine geçer demişti geçti
Gulsahb Ayse-Nur bebeğinizin durumu nasıl acaba iyi oldu mu? Aynı şeyi söylediler oğluma omzunda yumuşak doku zedelenmesi varmış ama çok ağrı yapıyor
Ayse-Nur BalarisiYusra hem sağ bacağını hem kolunu kullanamayinca korktum ya kolunda felan olsa bacağını neden kullanamasin yada bacagindaysa kolunu neden kullanamıyor 😞😞😞😞
Ayse-Nur Gulsahb canım bizimkinin sonucu kötü oldu maalesef düşme sonucu beynınde ödem oluşmuş bir hafta farketmediler zedelenme diye oyaladılar 🙁
Tazeannnee Ayse-Nur merhaba, bebeğinizin durumu nasıl benim kızımda bu sabah konsolun sivri yerine kafasını vurdu ödem olmasından korkuyorum bir yakınımın çocuğunda da olmuştu, belirtileri neydi sizin ve şuanda geçti mi ? Tekrardan geçmiş olsun
Ayse-Nur Tazeannnee merhaba çok belliydi canım sağ tarafını tamamen kullanmayı bırakmıştı şuan çok iyi durumda ama kalan fizik tedavi alıyor