Akrhnm defnesmoms kalca ultrasonunda 60 olması gereken değerimiz 57 çıktı doktorda sakın kundak yapma dedi. Çift kat bez kullan dedi. O yüzden hafif bir kundak yapıyordum bıraktım
Akrhnm FerahBayram emziği her verdiğimde Allahım inşsllah meme reddi olmaz bi gün diyorum. Ama çaresiz kalınca veriyorum :(
FerahBayram Akrhnm bildiğim kadarıyla dönem dönem bütün bebeklerde oluyor ben vermediğim halde oldu düzeldi ama inşallah olmaz öyle birşey sen dikkatli davran hisettiğin gibi önlemini al canm umarım bide onu yaşamazsın..