Sssyyyaaa Merhaba kızlar 2 aylık bebeğim var yaklaşık 1 aydır haftada bir kaka yapıyor son günlere doğru gazını zor çıkartıyor nasıl düzelicek bu düzeni başına gelen varmı?
Smy16 Sssyyyaaa benimki anne sütüyle besleniyo hergün yapmıyo 2 3 günde bir yapıyo bazen günlük bi sefer yapıyo
Busraburaklina Anne sütü mü mama mı ? 10 güne kadar anne sütü içen bebek için normal boşuna götürme ama mama iste 5 gün diye söyledi bize doktorumuz bizde de aynı sorun var akışına bıraktık 🤷🏽♀️
Sssyyyaaa Busraburaklina anne sütü sadece benimde doktorum normal diyor ama 5-6 günlerde huzursuzlaşıyor
Sssyyyaaa Smy16 bebeğim erken doğdu 36. Haftasonda ondan kaynaklımı diyede düşünmüyor değilim sonuçta gelişimi tam tamamlanmadı