Kızlar bugün doktora gittik doktor kilosu çok fazla diyetisyene gidin falan dedi mutlaka yanlis yaptığın bisey var dedi cok moralim bozuldu nasil yani dedim ekmek kızartma falan veriyosundur dedi hic vermiyorum dedim iste me oldugunu diyetisyen söyler kilosu böyle devam ederse olmaz dedi . Diyetisyene gittik oda Öyle guzel konuştuki aşırı bi fazlasi yok yürümeye de baslamis boyle inis cikislar olur dedi beslenme.düzenini sordu soyledim cok beğendi fazla verdiğimhic bisey yok hatta o ekmege basla kahvaltida falan dedi . Hani kendi doktorumuz biraz daha dikkat et kilosu akranlarina gore fazla falan dese tamam boyle kizar gibi biseyleri yanlis yapiyosun diyince cok morolim bozuldu. 😔