Bebeğim henüz 10 günlük. İlk doğduğunda sütüm 3 gün gelmediği için kaşıkla mama verdik ve göğüs ucum olmadığı için silikon uc kullandim. Bebeğim ilk kaşıkla beslenmeye alıştığı icin direk meme verince asla tutmuyor kendiliğinden ağzına akmasini bekliyor. Memeyi ariyor agzina veriyorum ama emmiyor ağlıyor. Her seferinde sütümü sağip bi yandan ağzına memeyi verip bi kenardan da şırıngayla sütümden ağzına sıkıyorum anca öyle tutuyor. Silikon uclarda hepten işimi zorlaştırıyor ne yapacağımı şaşırdım 😓 yok mu bi yol gösterecek olan cok yoruyor bu durum beni zaten zor uyaniyor bide bunlarla uğraşmak cok zaman aliyor abartısız 2 saat ugrastigim oluyor tutmasi icin :(