Kızmayın biliyorum çok post açıyorum 😂😅 ama can sıkıntısından 🌺🌸 şaka burda konuşmak hoşuma gidiyor çoğu annelerimiz senin bebeğin yok mu der 🤣 var tabi ama oğlum çok şükür huysuz bir bebek değil 😇 asıl soruma gelmek istiyorum aranızda möllers takviye iştah açıcı kullanan var mı ? 😇
dip not bir 10 gün post açmayayım 😅😅 kendi kendime ceza veriyorum 😇😇