edafhnanq2n allah bağışlasın🌸benim bebeğimde 3.5 aylık bol bol şarkı söylüyorum ,kitap okuyoruz ,parmak kuklası aldım parmak oyunu yapıyorum arada zeka kartlrını gösteriyoeum,hışırtılı kitap veriyorumm ses çıkartıyor ,bol bol konuşuyorum herşeyi anlatıyorum doktor tüm oyuncaklardan daha kıymetlidir gözlerine bakaral konuşmak dedi,bazen yetemediğimi düşünüyorum içim iiçimi yiyor..