Busraata ne kadar makina ile sağsanda ğöğsünde süt kalıyor ve rahatsız ediyor sen sagdıkca ikş saati geçmeden süt doluyor geri zor oluyor bütün günün süt sagmakls gecıyor nerdeyse çocuğum mama içiyor artık bende sütümü yavaş yavaş çektirdim artık cünki ateş üşüme ağrı sızı çocuğu kucağıma alamıyordum göğsümün acısından inşallah geri emer senin çocuğun ben göğüs ucuda denedim ama emmek istemedi bebeğim .