Nmmerve080 Ne yaptıysam çoğalmıyor 2 gündür suyu da içiyorum yiyip içmemde güzel ne yaptıysam fışkıracak şekilde gelmiyor eskisi gibi ne yapayım sanki bebeğim aç kalıyor gibi 😞