Hafsamm Merhaba bizim 2.ayikizda kalça çıkığı vardı ve çift bez ile düzeldi .Kontrolde ben de sizin düşündüğünüz gibi düşünüp sordum.Benimkiler ikiz ,birinde hiç yoktu diğerinin de çift bez tedavi ile duzeldi,sonrasında her hangi bir yenileme durumu olablir mi her ikisi için diye sorduğumda olmayacagini söyledi nekalca çıkığı olanın yeniden çıkabileceği ne de hiç çıkığı olmayanın yeni bir çıkık bir olusabilecegi yönünde