Atlasveannesi Kızlar bebeğim 3 buçuk aylık, ağzına almaya çalıştığı herşeyi kemiriyo ve salyamı tükürükmüdür nedir bilmiyorum ama acaip ıslatıyo önlüğünü. Dişmi çıkarıyo acaba yoksa normalmi ve ne yapmam lazım hiç bilmiyorum
Mltmokty Atlasveannesi aslında çok erkennn ama çıkaranlarda olmuyor değil benim bebeğim 4 aylık bir aydır dediğiniz durum var doktorlar damakları sertleşiyor diyorlar yine de en iyi bilgiyi doktorunuz verecektir en yakın zamanda danışın isterseniz
premses_annesi Atlasveannesi o aylarda bebegin tukuruk bezleri calismaya basladigi icin salyalari akiyodur 3 bucuk ay bence dis icin erken 😊👍
Silaaa Atlasveannesi bebegim 3 ay 6 günlük ayni sorunlar bizdede vardi 2 aylik oldugundan beri. Ve suan iki tane beyaz dis yerleri belli olmus.önlük yetismiyor🤷♀️ Biraz genetik olabiliyormus. Bende 3.5 aylik iken cikarmisim.