Seda34 ben kullandım süt doluyor dediler ama ben hiç bı etki göremedim hatta aksine içtiğim günlerde sütüm daha az çıktı. Eşim de çaydan diyince her içmem de sütüm azalacak düşüncesiyle bıraktım çayı. Geri eski seviyeye döndü sütüm. Hiç memnun kalmadım ben. Dolapta öylece duruyor