Evimin sıcaklığı 23 derece şu an wakikin almıştım tulumu 1.7 tog içine normal kalınlıkla bi alt üst giydirdim üzerine tulum ama üşür mü üşümez mi anlamadım gece örtmem gerekiyo mu üstünü? Ateşine baktım 36.5 sanki üşüyo gibi hissettim ya yardımcı olur musunuz hiç anlamıyorum bu tulum işinden