Arasbaby18 bizim kızımızda 6. Ayında 65 cm di ve doktorumuz biraz kısa olduğunu söyledi, boy genetik faktör olduğu için ben de eşimde çok uzun değiliz takmadım o yüzden ilerleyen yıllarda sporla destekleriz aradaki farkı kapatır diye düşünüyoruz siz de çok endişe etmeyin bence