Sedocan hayırlısı olsun canım bende 3 aylıkken oğlumu sünnet ettirdim en doğru kararı vermişim ilk gece sadece Zordu çünkü oğlum artık dönmeye başladığından her dönüşünü engellemeye çalışıyorduk uyku arasında dönünce canı acıyordu çok şükür ertesi gün hiçbişeyi kalmadı acı da duymadı … keşke dha küçükken yaptırsaymışım